Ik heb een huurachterstand. Wat moet ik doen?
Een huurachterstand is al vervelend genoeg. Maar het laatste dat u wilt, is een deurwaarder op de stoep. Of nog erger, dat u uit uw huis moet. Dus: kunt u de huur niet betalen? Of hebt u een huurachterstand? Tref dan een betalingsregeling via onze website. Lukt dat niet, bel ons dan op nummer
050 - 365 71 90
. Samen zoeken we naar een oplossing die bij uw situatie past.E-mail of sms
Wij herinneren u op verschillende manieren aan het betalen van de huur om te voorkomen dat uw betaalproblemen schulden worden. U kunt daarom een e-mail krijgen van dehuismeesters@mind2pay.com. Hierin leest u wat wij van u verwachten. En wat de mogelijke gevolgen zijn als u niet reageert. U kunt ook een sms krijgen van +31 970 102 418 49.
Belrobot
Loopt u achter met de huur? Schrik dan niet als u door 088 001 66 64 wordt gebeld. Dat is onze belrobot. U kunt bij de belrobot aangeven dat u de huur meteen overmaakt. Ook kunt u om een sms of e-mail met betalingsgegevens vragen. Kunt u niet opnemen? Dan belt de robot op een ander moment terug.
Eerste hulp bij Geldzaken
Per 1 januari 2021 zijn wij bij een huurachterstand verplicht om uw gegevens door te geven aan de Gemeente Groningen. De gemeente bekijkt tijdens een vrijblijvend gesprek samen met u of zij ruimte zien voor het oplossen van uw betalingsachterstand(en). Wij vragen u per e-mail of u bezwaar heeft tegen het doorgeven van uw gegevens aan de gemeente. Laat dit dan binnen 10 dagen na het ontvangen van de e-mail aan ons weten.