Algemeen
Een huurachterstand is al vervelend genoeg. Maar het laatste dat je wilt, is een deurwaarder op de stoep. Of nog erger, dat je uit je huis moet. Dus: kun je de huur niet betalen? Of heb je een huurachterstand? Tref dan een betalingsregeling via onze website. Lukt dat niet, neem dan contact met ons op. Samen zoeken we naar een oplossing die bij jouw situatie past.
E-mail of sms
Wij herinneren je op verschillende manieren aan het betalen van de huur om te voorkomen dat je betaalproblemen schulden worden. Je kunt daarom een e-mail krijgen van dehuismeesters@mind2pay.com. Hierin lees je wat wij van je verwachten. En wat de mogelijke gevolgen zijn als je niet reageert. Je kunt ook een sms krijgen van +31 970 102 418 49.
Belrobot
Loop je achter met de huur? Schrik dan niet als je door 088 001 66 64 wordt gebeld. Dat is onze belrobot. Je kunt bij de belrobot aangeven dat je de huur meteen overmaakt. Ook kun je om een sms of e-mail met betalingsgegevens vragen. Kun je niet opnemen? Dan belt de robot op een ander moment terug.
Eerste hulp bij Geldzaken
Per 1 januari 2021 zijn wij bij een huurachterstand verplicht om je gegevens door te geven aan de Gemeente Groningen. De gemeente bekijkt tijdens een vrijblijvend gesprek samen met je of zij ruimte zien voor het oplossen van je betalingsachterstand(en). Wij vragen je per e-mail of je bezwaar hebt tegen het doorgeven van je gegevens aan de gemeente. Laat dit dan binnen 10 dagen na het ontvangen van de e-mail aan ons weten.