Betalingsregeling

Veel gevraagd over Betalingsregeling

Wat is de Voorzieningenwijzer?

Wij willen u helpen om geld te besparen. U heeft misschien recht op meer toeslagen of subsidies dan u weet. Een medewerker van de Voorzieningenwijzer kan samen met u bekijken of u kunt besparen op uw vaste lasten. Maar ook of u recht heeft op geld.

Heeft u interesse? U kunt dit doorgeven door met ons te bellen op telefoonnummer 050 - 365 71 71. U mag ook een e-mail sturen naar info@dehuismeesters.nl.

Kan ik een betalingsregeling treffen voor een woningverbetering?

Als u een woningverbetering aanvraagt krijgt u een factuur van  ons. U kunt hiervoor geen betalingsregeling treffen.

Kan ik voor de afrekening servicekosten een betalingsregeling krijgen?

U kunt hiervoor telefonisch contact met ons opnemen om de mogelijkheden te bespreken.

Ik kan mijn betalingsregeling deze maand niet betalen. Wat nu?

Heeft u een betalingsregeling met ons getroffen, maar lukt het u niet om deze te betalen? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Wij kijken dan samen met u naar een oplossing.

Kan ik een betalingsregeling met jullie treffen?

Neem contact met ons op voor het aanvragen van een betalingsregeling. Wij bekijken met u wat mogelijk is. 

Eerste hulp bij Geldzaken
Per 1 januari 2021 zijn wij bij een huurachterstand verplicht uw gegevens door te geven aan de Gemeente Groningen. De gemeente bekijkt tijdens een vrijblijvend gesprek samen met u of zij ruimte zien voor het oplossen van uw betalingsachterstand(en). Heeft u er bezwaar tegen dat wij uw gegevens doorgeven? Laat dit dan binnen 10 dagen na het ontvangen van de betalingsherinnering schriftelijk aan ons weten.