Betalingsregeling

Veel gevraagd over Betalingsregeling

Kan ik een betalingsregeling met jullie treffen?

Het hangt van uw situatie af of u een betalingsregeling kan treffen. U dient namelijk aan een aantal voorwaarden te voldoen:

  • u betaalt de huur steeds vóór de 1e van de maand;
  • u huurt langer dan 12 maanden een woning bij ons;
  • u heeft de afgelopen 12 maanden geen betalingsregeling of incassozaak gehad;
  • u zit niet in een wettelijk traject (WSNP) of minnelijk traject voor schulden.

Mocht u (niet) aan deze voorwaarden voldoen, dan vragen wij u contact met u op te nemen. Wij kijken dan samen met u naar een oplossing.

Ik kan mijn betalingsregeling deze maand niet betalen. Wat nu?

Heeft u een betalingsregeling met ons getroffen, maar lukt het u niet om deze te betalen? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Wij kijken dan samen met u naar een oplossing.

Kan ik voor de afrekening servicekosten een betalingsregeling krijgen?

U kunt hiervoor telefonisch contact met ons opnemen om de mogelijkheden te bespreken.

Kan ik een betalingsregeling treffen voor een woningverbetering?

Als u een woningverbetering aanvraagt krijgt u een factuur van  ons. U kunt hiervoor geen betalingsregeling treffen.

Wat is de Voorzieningenwijzer?

Wij willen u helpen om geld te besparen. U heeft misschien recht op meer toeslagen of subsidies dan u weet. Een medewerker van de Voorzieningenwijzer kan samen met u bekijken of u kunt besparen op uw vaste lasten. Maar ook of u recht heeft op geld.

Heeft u interesse? U kunt dit doorgeven door met ons te bellen op telefoonnummer 050 - 365 71 71. U mag ook een e-mail sturen naar info@dehuismeesters.nl.