Klacht

Wij doen ons uiterste best om zo zorgvuldig mogelijk te werken. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van onze dienstverlening. Uw opmerkingen, tips, complimenten maar ook klachten helpen ons kritisch te kijken naar onze dienstverlening en werkwijzen. Met behulp van uw informatie kunnen we verbeteringen doorvoeren en u beter van dienst zijn. Aarzel daarom niet ons op de hoogte te stellen.

Let op: Is er iets stuk aan uw woning of heeft u een storing? Plan dan meteen een reparatieverzoek in.

Veel gevraagd over Klacht

Ik heb een klacht over jullie dienstverlening. Hoe dien ik mijn klacht in?

Algemeen

Als u niet tevreden bent met onze dienstverlening of een klacht heeft over een medewerker of aannemer, dan horen wij dat graag. U kunt een klacht indienen door gebruik te maken van dit digitale formulier.
Lukt het u niet de klacht via het formulier aan te leveren, dan kunt u hierover telefonisch contact met ons opnemen.

Nadat wij uw klacht hebben ontvangen, ontvangt u van ons binnen 15 werkdagen een inhoudelijke reactie.

Ik ben niet tevreden over het antwoord op mijn klacht. Wat kan ik doen?

Algemeen

Heeft u antwoord gekregen van De Huismeesters op uw klacht? Bent u hier niet tevreden over of wacht u al langer dan een maand op een reactie? U kunt uw klacht dan melden bij de Klachtencommissie Gezamenlijke Corporaties Groningen. 

Klachtencommissie Gezamenlijke Corporaties
Postbus 7015
9701 JA Groningen

Wilt u meer informatie over de werkwijze van de klachtencommissie? Klik dan hier.

De Klachtencommissie werkt volgens dit reglement.