Klacht

Wij doen ons uiterste best om zo zorgvuldig mogelijk te werken. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van onze dienstverlening. Uw opmerkingen, tips, complimenten maar ook klachten helpen ons kritisch te kijken naar onze dienstverlening en werkwijzen. Met behulp van uw informatie kunnen we verbeteringen doorvoeren en u beter van dienst zijn. Aarzel daarom niet ons op de hoogte te stellen.

Let op: Is er iets stuk aan uw woning of heeft u een storing? Plan dan meteen een reparatieverzoek in.

Veel gevraagd over Klacht

Ik heb een klacht over jullie dienstverlening. Hoe dien ik mijn klacht in?

Algemeen

Lever uw klacht schriftelijk in of doe dit digitaal via Mijn De Huismeesters. U ontvangt binnen 15 werkdagen van ons inhoudelijk een reactie.


Ik heb een klacht over de aannemer of een medewerker. Bij wie kan ik terecht?

Algemeen

Klachten over de aannemer of een medewerker willen we graag met u bespreken. Wij vinden het fijn als u ons belt, zodat wij u misschien meteen kunnen helpen. U kunt ook digitaal uw klacht via Mijn De Huismeesters inleveren. U ontvangt van ons binnen 15 werkdagen inhoudelijk een reactie.

Openingstijden
WIj zijn op werkdagen geopend van 08:30 uur tot 12:00 uur. Na 12:00 uur kunt u alleen op afspraak bij ons terecht. Wij zijn telefonisch bereikbaar van 08:30 uur tot 16:00 uur op telefoonnummer 050 365 71 71.

Ik ben niet tevreden over het antwoord op mijn klacht. Wat kan ik doen?

Algemeen

Heeft u antwoord gekregen van De Huismeesters op uw (schriftelijke) klacht? Bent u hier niet tevreden over of wacht u al langer dan een maand op een reactie? U kunt uw klacht dan melden bij de Klachtencommissie Gezamenlijke Corporaties Groningen. 

Klachtencommissie Gezamenlijke Corporaties
Postbus 7015
9701 JA Groningen

Wilt u meer informatie over de werkwijze van de klachtencommissie? Klik dan hier.

De Klachtencommissie werkt volgens dit reglement.