Klacht melden

Let op

Is er iets stuk aan je woning of heb je een storing? Plan dan een reparatieverzoek  in.
Overlastklachten over buurtbewoners meld je via het formulier 'Overlast melden'.

Klacht melden
Wij doen ons best om ons werk goed en met aandacht uit te voeren. Toch is het mogelijk dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van onze dienstverlening. Jouw tips, complimenten maar ook klachten helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren. Twijfel daarom niet om je klacht te melden. Ook als het gaat over bedrijven die namens De Huismeesters werkzaamheden uitvoeren.

Klik op volgende om je klachten over onze dienstverlening te melden.

Gerelateerde vragen

Ik heb een klacht over jullie dienstverlening. Hoe dien ik mijn klacht in?

Algemeen

Als je niet tevreden bent met onze dienstverlening of een klacht hebt over een medewerker of aannemer, dan vinden we het fijn dat je dit bij ons meldt. Je kunt een klacht indienen door gebruik te maken van dit digitale formulier.
Lukt het je niet de klacht via het formulier aan te leveren, dan kun je hierover telefonisch contact met ons opnemen.

Nadat wij je klacht hebben ontvangen, ontvang je van ons binnen 15 werkdagen een inhoudelijke reactie.

Meer over dit onderwerp

Ik ben niet tevreden over het antwoord op mijn klacht. Wat kan ik doen?

Algemeen

Ben je niet tevreden over het antwoord op je klacht of wacht je al langer dan een maand op een reactie? Dan kun je je klacht melden bij de Klachtencommissie Gezamenlijke Corporaties Groningen. 

Klachtencommissie Gezamenlijke Corporaties
Postbus 7015
9701 JA Groningen

Telefoonnummer: (050) 369 36 98
E-mail: secretariaat@kc-groningen.nl

Wil je meer informatie over de werkwijze van de klachtencommissie? Klik dan hier.

De Klachtencommissie werkt volgens dit reglement.

Meer over dit onderwerp