Klacht melden

Wij doen ons best om ons werk goed en met aandacht uit te voeren. Toch is het mogelijk dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van onze dienstverlening. Uw tips, complimenten maar ook klachten helpen ons om onze dienstverlening te verbeteren. Twijfel daarom niet om uw klacht te melden.

Via dit formulier kunt u klachten over onze dienstverlening melden. Ook als het gaat over bedrijven die namens De Huismeesters werkzaamheden uitvoeren.
Let op:

  • Is er iets stuk aan uw woning of heeft u een storing? Plan dan een reparatieverzoek  in.
  • Overlastklachten over buurtbewoners meldt u via het formulier 'Overlast melden'.

Gerelateerde vragen

Ik heb een klacht over jullie dienstverlening. Hoe dien ik mijn klacht in?

Algemeen

Als u niet tevreden bent met onze dienstverlening of een klacht heeft over een medewerker of aannemer, dan horen wij dat graag. U kunt een klacht indienen door gebruik te maken van dit digitale formulier.
Lukt het u niet de klacht via het formulier aan te leveren, dan kunt u hierover telefonisch contact met ons opnemen.

Nadat wij uw klacht hebben ontvangen, ontvangt u van ons binnen 15 werkdagen een inhoudelijke reactie.

Meer over dit onderwerp

Ik ben niet tevreden over het antwoord op mijn klacht. Wat kan ik doen?

Algemeen

Heeft u antwoord gekregen van De Huismeesters op uw klacht? Bent u hier niet tevreden over of wacht u al langer dan een maand op een reactie? U kunt uw klacht dan melden bij de Klachtencommissie Gezamenlijke Corporaties Groningen. 

Klachtencommissie Gezamenlijke Corporaties
Postbus 7015
9701 JA Groningen

Wilt u meer informatie over de werkwijze van de klachtencommissie? Klik dan hier.

De Klachtencommissie werkt volgens dit reglement.

Meer over dit onderwerp