Klacht melden stap 1

Wij doen ons uiterste best om zo zorgvuldig mogelijk te werken. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van onze dienstverlening. Uw opmerkingen, tips, complimenten maar ook klachten helpen ons kritisch te kijken naar onze dienstverlening en werkwijzen. Met behulp van uw informatie kunnen we verbeteringen doorvoeren en u beter van dienst zijn. Aarzel daarom niet ons op de hoogte te stellen.

Let op: Is er iets stuk aan uw woning of heeft u een storing? Plan dan meteen een reparatieverzoek in.

Gerelateerde vragen

Ik heb een klacht over jullie dienstverlening. Hoe dien ik mijn klacht in?

Algemeen

Lever uw klacht schriftelijk in of doe dit digitaal via Mijn De Huismeesters. U ontvangt binnen 15 werkdagen van ons inhoudelijk een reactie.


Meer over dit onderwerp

Ik ben niet tevreden over het antwoord op mijn klacht. Wat kan ik doen?

Algemeen

Heeft u antwoord gekregen van De Huismeesters op uw (schriftelijke) klacht? Bent u hier niet tevreden over of wacht u al langer dan een maand op een reactie? U kunt uw klacht dan melden bij de Klachtencommissie Gezamenlijke Corporaties Groningen. 

Klachtencommissie Gezamenlijke Corporaties
Postbus 7015
9701 JA Groningen

Meer over dit onderwerp