Klacht over De Huismeesters

Het kan zijn dat je niet tevreden bent over De Huismeesters. Dan kun je een klacht indienen. Het melden van je klacht is belangrijk voor ons. Zo leren we van wat niet goed is gegaan.

Samen kunnen we zoeken naar een geschikte oplossing.

Je kunt ons bellen over jouw klacht. We nemen de klacht dan met je door. We kijken dan of we er samen uit kunnen komen. Lukt dat niet direct? Dan vullen we samen met jou ons klachtenformulier in. 

Je krijgt van ons binnen 15 dagen een reactie op jouw klacht.

Let op: is er iets stuk aan je woning of heb je een storing? Plan dan meteen een reparatieverzoek in.

Veel gevraagd over Klacht over De Huismeesters

Ik heb een klacht over jullie dienstverlening. Hoe dien ik mijn klacht in?

Algemeen

Als je niet tevreden bent met onze dienstverlening of een klacht hebt over een medewerker of aannemer, dan vinden we het fijn dat je dit bij ons meldt. Je kunt een klacht indienen door gebruik te maken van dit digitale formulier.
Lukt het je niet de klacht via het formulier aan te leveren, dan kun je hierover telefonisch contact met ons opnemen.

Nadat wij je klacht hebben ontvangen, ontvang je van ons binnen 15 werkdagen een inhoudelijke reactie.

Ik ben niet tevreden over het antwoord op mijn klacht. Wat kan ik doen?

Algemeen

Ben je niet tevreden over het antwoord op je klacht of wacht je al langer dan een maand op een reactie? Dan kun je je klacht melden bij de Klachtencommissie Gezamenlijke Corporaties Groningen. 

Klachtencommissie Gezamenlijke Corporaties
Postbus 7015
9701 JA Groningen

Telefoonnummer: (050) 369 36 98
E-mail: secretariaat@kc-groningen.nl

Wil je meer informatie over de werkwijze van de klachtencommissie? Klik dan hier.

De Klachtencommissie werkt volgens dit reglement.