Onze dienstverlening tijdens de lockdown

Het coronavirus raakt ons. In ons werk, onze vrije tijd en in het contact met familie en vrienden. De verder aangescherpte maatregelen hebben veel invloed. Ook op onze dienstverlening.

Onze medewerkers werken zoveel mogelijk thuis. Ons werk gaat wel eens anders dan u van ons gewend bent. Het duurt soms langer voordat we uw vraag oppakken of dat u van ons hoort. 

Juist in deze tijd is het handig om gebruik te maken van MijnDeHuismeesters. Een online plek waar u van alles kunt regelen, op een moment dat het ú uitkomt. En zonder wachttijd aan de telefoon. U kunt tijdelijk geen reparaties via Mijn De Huismeesters doorgeven. Hiervoor moet u ons bellen. Dit geldt alleen tijdens de lockdown. Houd onze website in de gaten. Hier melden we wanneer u onderhoudsklachten weer digitaal kunt doorgeven.

Wij doen alleen spoedreparaties
Heeft u een reparatie die echt niet kan wachten?  Dan kunt u met ons bellen via (050) 365 71 71. Een van onze medewerkers zal vragen of u gezondheidsklachten heeft. Als het nodig is, nemen we samen met u passende maatregelen.

Spoedeisende reparaties zijn reparaties die niet kunnen wachten, zoals: 

  • een ernstige waterlekkage
  • gaslekkage
  • ruitbreuk
  • buitensluiting
  • algehele stroomstoring
  • liftstoring

Heeft u een rioolverstopping of doet de cv-ketel het niet? Ook onze leveranciers komen langs voor spoedmeldingen. 

In onze flyer 'Samen veilig doorwerken' leest u hoe we reparaties samen veilig maken.