Inloggen MIJN DE HUISMEESTERS
//} %>
Servicemenu

Vraag & Antwoord

Hieronder vindt u antwoord op veelgestelde vragen over onze dienstverlening. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Huur betalen

Wanneer moet ik mijn huur betalen?

In uw huurovereenkomst met De Huismeesters staan afspraken over het betalen van de huur. U betaalt maandelijks vooraf uw huur. De huur moet uiterlijk op de eerste dag van de maand bij ons binnen zijn.

Kan ik mijn huur automatisch betalen?

De gemakkelijkste manier van betalen is automatische incasso. Bij aangaan van een huurcontract geeft u De Huismeesters toestemming de huur maandelijks op de eerste dag van de maand van uw rekening af te schrijven. Zo hoeft u er zelf niet naar om te kijken en is uw huur altijd op tijd betaald. Na een wijziging van de huur betaalt u bovendien automatisch het juiste bedrag.

Kiest u alsnog voor deze handige manier van huur betalen? Laat het ons weten, dan sturen wij u een machtigingskaart toe.

Kan ik met een acceptgiro betalen?

Kiest u niet voor automatische betaling, dan ontvangt u iedere maand een acceptgirokaart. Het is uw verantwoordelijkheid ervoor te zorgen dat de huur voor de eerste van de maand bij ons binnen is. Voortaan kunt u ook makkelijk en snel digitaal betalen via iDEAL. Ga daarvoor naar Mijn De Huismeesters.

Hoe kom ik aan een specificatie van de huurprijs?

Via Mijn De Huismeesters kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week de specificatie van uw huurprijs bekijken. Heeft u (nog) geen account. Neem dan voor deze specificatie contact met ons op.

Ik kan mijn huur deze maand niet betalen

Neemt u dan direct contact met ons op. In sommige gevallen is een betalingsregeling mogelijk. U betaalt dan naast de lopende huur ook een deel van uw achterstand. De betalingsregeling mag maximaal 6 maanden duren. Nadat de betalingsregeling  helemaal is voldaan kunt u één  jaar lang geen nieuwe regeling treffen.